måndag 1 mars 2010

Slakta alla sjuka djävlar!

Visst är det för djävligt att folk kan vara SJUKA PÅ MIN BEKOSTNAD! Eller hur? Så är det ända till jag själv blir sjuk då blir det....annorlunda....
Går inte egofixeringen några steg för långt i vårt patetiska avlånga land. Är man sjuk så är man, så enkelt är det. Och då får man ersättning. Så enkelt är det.
Men egocentreringen som är förstatligad av allianspatrasket ser ju fan fuskare i varenda febertopp! Som man känner sig själv känner man andra, säger jag bara. Sjukhuvven!
Alla som röker ska betala sin egen sjukvård. Alla som dricker sprit alla som inte sköter sig och motionerar ska betala sina egna sjukhusräkningar. Dessutom ska alla som åker på vägarna betala för underhåll. DVS. Jag betalar bara för de vägar jag åker på. Tänker inte betala ett smack för skitvägarna i småland eller västerbotten som jag aldrig åker på. Dessutom VET jag att folk där fuskar och åker för fort och sliter på vägarna som sedan vi andra "vanligt folk" får betala för.
Husmark säger :"…drar förhastade slutsatser…" nä, det är hon som drar för hastiga andetag och hyperventilerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar