tisdag 23 februari 2010

People=shit=shit!

Gamla nyheter. Att allianser ska reagera och göra något åt det är inte heller att vänta, tvärtom!
Som bananbloggaren People=shit skriver "Jag lägger inte min röst på Alliansen för att de skall låta låginkomsttagare bo i innerstan! Landsbygden behöver väl folk så varför inte skicka slöddret dit?" det blir tydligt hur borgligheten fungerar, när jag själv avkrävs något ropar man på förmynderi när det handlar om andra krävs statliga åtgärder... "Att äta kakan och ha den kvar" typ. Eller VÄX UPP!


3 kommentarer:

  1. Men sluta gnäll nu för fan ditt jävla fattighjon! Jag behöver inte tänka på att både äta kakan och ha den kvar då jag har råd att köpa nya kakor till skillnad från dig!

    SvaraRadera
  2. Vad vet du om det?
    Det är inte samma sak att ha pengar och krama dem!
    Oftast är de som skryter mest som…

    Ha, "fattighjon" Kommer du från Lönneberga?

    SvaraRadera
  3. Mupp-Micke, du är en respetlös skam för människosläktet. Hoppas du sätter en kaka i halsen, och när du gör det ta inte en kommunal ambulans och åk inte till ett kommunalt sjukhus. Fixa det själv med privatvård. När du åker dit så bör du hålla dig borta från dom kommunala vägarna, håll dig till dom privatägda och se till att ha kreditkortet välfyllt och framme vid varje vägbom ;-)

    SvaraRadera