torsdag 25 februari 2010

Älska SJ-hatar OS

Sitter på tåget, härligt vinterlandskap utanför.
Föraren talar med oss varje gång vi stannar: Omstart, idikatorer, kö på spåret...
Framme fyrtiofem minuter sent...
Helt okej. Bra Sj, jag gillar er, miljövänligt är det också. Man slipper dessutom de flygande sardinburkarna... Jag hatar flyget!

Wikegård DO-anmäld berättar Aftonbladet, också ganska kul! En ganska trist typ...

Svenska ishockeylandslaget utslagna…vem bryr sig, de flesta inte enligt statistiken...



4 kommentarer:

  1. De flesta bryr sig inte om klimathotet heller...enligt statistiken. Så det måste ju vara sant menar jag. Denna blogg är mer underhållande är filmen som går på TV4 just nu, bra jobbat. Ska fixa lite popcorn också och få mig ett gott skratt!

    SvaraRadera
  2. Det går sällan bra filmer på TV4...
    Se till att popcornen är krav-märkta bara, håll till godo

    SvaraRadera
  3. Som jag ser det ska det vara "vanliga" popcorn, alltså inte såna som görs i mikro.

    SvaraRadera
  4. Precis, "vanliga" kastrullpopcorn går att få kravmärkta i en fin brun papperspåse, obetydligt dyrare än vanliga.
    Rena hälsokosten...

    SvaraRadera